Openingstijden: ma / zat 10:00 - 18:00    ☎ 06-39583048

Apparaat opsturen

Om een reparatie bij ons aan te melden, hebben we een beetje informatie nodig over het type apparaat dat u heeft en het probleem dat u ondervindt. Dit helpt ons om de juiste stappen te ondernemen zodra wij uw apparaat gaan onderzoeken. Zo kunnen we u voorzien van een vlotte en efficiënte service.



  • Standaard diagnose (€ 30): Het kan 1 tot 3 werkdagen duren voordat wij uw apparaat hebben onderzocht. De kosten voor dit onderzoek komen te vervallen na de reparatie.


  • Prioriteit diagnose (€ 50): Je krijgt voorrang op andere reparaties. We hebben je apparaat binnen 1 werkdag onderzocht. Deze kosten komen bovenop de reparatieprijs.


  • Videokaart diagnose (€ 50): Het kan 1 tot 7 werkdagen duren voordat wij uw videokaart hebben onderzocht. De kosten voor dit onderzoek komen te vervallen na de reparatie.

Zo kunt u eenvoudig uw apparaat naar ons opsturen

Kun je jouw apparaat niet langsbrengen? Dan kun je het ook naar ons opsturen. We ontvangen pakketjes uit Nederland, België en Duitsland. Bespaar kosten en tijd met deze service.


Na het invullen van het aanmeldformulier ontvangt u een reparatieorder die u kunt afdrukken en in de doos kunt stoppen. Als u geen printer heeft, kunt u uw contactgegevens op een vel papier schrijven. Ons postadres staat op het formulier, maar voor het geval dat, staat het ook hieronder:

1) Vul het reparatieformulier volledig in.

2) Je ontvangt een e-mail met de reparatieopdracht als bijlage. Controleer uw gegevens, print het uit en onderteken het.

3) Stuur de console samen met de uitgeprinte reparatieformulier in een stevige verpakking naar ons op.

Ons adres:

T.A.V. Computer Reparatie Center

Amethistdijk 144

4706 BD Roosendaal

Nederland

Meld hier je reparatie aan

LET OP! Van 28 februari tot 18 maart ben ik met vakantie. Houd er rekening mee dat sommige reparaties mogelijk niet meer voor die tijd kunnen worden afgerond. Bedankt voor je begrip!

Meld hier je reparatie aan

Share by: